۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

احمدی نژاد : در حال برنامه ریزی برای مدیریت جهان هستم (طنز داریوش )


دکتررراحمدی‌نژاد در پاسخ به این سئوال که برای سه سال باقیمانده ریاست جمهوری‌تان چه برنامه‌ای دارید؟

دکتررر احمدی نژاد با لحن خاص خودش گفت:

برای ثانیه‌هایش و تمام روزهایش برنامه دارم . برای ثانیه های جهان برنامه دارم و در حال برنامه ریزی برای مدیریت جهان هستم . برخی از معاندین حالا نشستن دولت خدوم را متهم می کنند که دولت رو هواست و ما هیچ برنامه ای نداریم و ما مفت خور هستیم و ما ایران خراب کن هستیم . دولت دورغگو است  .

مثلا انتخابات سال پیش که برگزار شد بنده و تیم سپاه پاسداران برای  ثانیه ثانیه اش برنامه داشتیم  . از چند ماه قبلش مطلع بودیم چه خبر میشه و باید 63 درصد آرا به نام من از صندوق در بیاد ( البته من معتقد بودم 90 درصد که بلاخره با جمع بندی به 63 درصد رسیدم ) . ما همان شب قبل از شعله ورتر شدن فتنه ریختیم بعضی از  سران فتنه را گرفتیم که تا حالا در زندان هستند . ما حتی می دونیستیم 4تا خس و خاشاک می ریزند تو خیابان و سر و صدا می کنند وبراشون برنامه داشتیم.

به مدد امام زمان از سال 84  و قبل از انتخابات  ریاست جمهوری 84برنامه داشتم هر ثانیه ای را هم با برنامه پیش می رفتم و می رویم   .

مثلا  ایراد می گیرند که ما  می خوابیم و فردا را  تعطیل می کنیم . حقیقتش اینه حتی یک روز یا ثانیه ای  هم بی دلیل تعطیل نکردیم و تمام تعطیلی ها با برنامه و با مدد امام زمان بوده . همین تعطیلی شنبه 20 شهریور را هیئت دولت 4سال پیش با برنامه ریزی تعطیل کرده بود . یا تعطیلی دو روزه در تیرماه به خاطر گرما .یا هدفمند سازی یارانه ها...

یه سری از این خس و خاشاک ایراد می گیرند که بنده ی احمدی نژاد  مدیریت ته چاهی ایران را اداره می کنه  ولی دنیا بداند ما برای هر ثانیه جهان برنامه نوشتیم و  اگر می بینید جهان تا حالا « کن فیکون » نشده به خاطر مدیریت جهانی جمهوری اسلامیه و گرنه تا حالا وضعیت اقتصادی جهان و بویژه وضعیت فرهنگی اخلاقی و ناموسی جهان به هم می ریخت .

الان هم داریم رو ثانیه ثانیه  برنامه  اداره جهان با کمک اوباما کار می کنم که قراره تو سازمان ملل ارائه کنم .