۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

جاکشی مجازی صدف ارزوی ازاد گستاخ شیاد

متاسفانه اقای صدف آزاد که تحت نام صدف  و ارزو و...در فضای مجازی فعالیت می کند بدون دلیل خاصی در پی اعلام اینکه  این فرد چند شخصیتی است اقدام به جعل هویت شخصیت حقوقی  خانم پریسا صفرپور نویسنده  ساکن در جمهوری چک کرده است و برای ضربه زدن به ایشان درگیری من با صدف ازاد  را به ایشان نسبت داده است.  از اقای صدف ازاد می خواهم که از درگیر کردن اشخاص حقیقی خودداری کند و نسبت به تهمت زنی اخیرشان از خانم صفرپور عذرخواهی کند.
این فرد که در غرور کاذب به سر می برد و از تهمت زنی به اشخاص حقیقی ابایی ندارد
 در همین باره من چند ایمیل از سوی صدف و ارزو  در چند ماه گذشته دریافت کردم که اگر لازم باشد جهت افشای این شخص منتشر خواهم کرد .
همچنین این شخص در چند روز گذشته با ارسال دهها  ایمیل با  اسامی مختلف من را تهدید کرده است و
انچه بر خانواده اش رفته است بیان کرده است  و به خاطر صدهها نظر مشمئز کننده  صدف ارزو  ازاد  و چند اسم دیگر که در وبلاگم گذاشته است  مجبور شدم بخش نظرات را غیر فعال کنم و از  ایمیل   عمومی خود استفاده نکنم  . این فرد برای کسب محبوبیت و توجه اقدام به  ساخت چند اکانت در بالاترین و فرند فید کرده است و سعی در جلب توجه دیگران کرده است . و در اخرین اقدام شوم خود از نام خانم صفر پور سوء استفاده کرده است .
من یکی از چند میلیون کاربر ایرانی وبلاگ نویس هستم و ادعای هم ندارم و در اخرین ایمیلی هم که به اقای صدف زدم برایشان ارزوی موفقیت کردم که به انچه  می خواهند در فضای مجازی برسند و نوشته هایشان در همه منابع خبری و خبرگذاریهای درج شود و صدای امریکا و بی بی سی برای مصاحبه با ایشان له له بزنند ولی اقای صدف ازاد در جواب ایمیل خانواده اش را توصیف کرد و مرا تهدید کرد .

 در اخر اقای صدف ازاد یا ارزو یا هراسم دیگری که  دارید لطف کنید  به بازی خود پایان دهید و اگر حرفی برای گفتن دارید  از درگیر کردن اشخاص دیگر خودداری کنند