۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

باز هم جلوی بیت مهدی کروبی لشکر کشیدند

از انتشار نامه کروبی پیرامون حمله لباس شخصی ها به منزلش یک روز نگذشته است که بار دیگر خانه اش تحت محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفته است به گزارش سحام نیوز دلیل استقرار مجدد منزل وی احتمال برگزاری نماز عید فطر عنوان کرده اند .

سایت سحام نیوز بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۸ شهریور گزارش داد که نیروهای امنیتی با ذکر این ادعا که «خبر رسیده که آقای کروبی قصد برگزاری نماز عید فطر را دارد» اقدام به استقرار مجدد در برابر منزل وی کرده‌اند. به نوشته این سایت، پیش از این نیز مهاجمان به منزل کروبی، در شعارهایشان چنین ادعایی را مطرح کرده بودند. در گزارش سایت مذکور همچنین تاکید شده است که آقای کروبی قصد برگزاری نماز عید فطر را نداشته و ندارند و اخبار منتشر شده در برخی سایت ها خبر کذب است. توضیح فوق از سوی فرزند ایشان به ماموران امنیتی مستقر در محل نیز اعلام شده است. 

شاین ذکر است مهدی کروبی در نامه ای که درباره  حمله به منزل منتشر کرده بود بیان داشت : «کارهای ابلهانه‌ای مثل حمله به منزل اینجانب نشان می‌دهد که اولیاء امور تسلطی بر اعصاب و روان خود ندارند.» 

همچنین در تهران طبق روال سالهای گذشته فردا امامت نماز عید فطر با ایت الله خامنه ای خواهد بود با این تفاوت که این باربه جای مصلای تهران در حیاط دانشگاه تهران  بگزار خواهد شد که فضای به مراتب کوچکتری دارد