۱۳۸۹ شهریور ۲۵, پنجشنبه

حمله نیروهای امنیتی به دفتر موسوی و ضبط اسناد و کیسهای کامپیوتر

پس از اعلام نظر جعفری دولت آبادی دادستان تهران مبنی بر محاکمه سران فتنه و دستگیری مسئول دفتر میرحسین موسوی نیروهای امنیتی چهارشنبه شب به تفتیش دفتر وی پرداختند و وسایل و کیس های کامپیوتر را جمع آوری کرده و باخود بردند. 
به گزارش کلمه سایت وابسته به میرحسین موسوی از مخالفان دولت شب گذشته (چهارشنبه ) نیروهای امنیتی با حمله به دفتر مهندس میرحسین موسوی، اقدام به تفتیش و بازرسی از محل کرده و و برخی وسایل موجود در دفتر را با خود برده‌اند.بر اساس  گزارش کلمه ، نیروهای امنیتی، کامپیوترهای موجود در دفتر را جمع‌آوری کردند.
 بنا به گزارشها هنوز اعلام نشده است دفتر وی پملپ شده است یا همچنان  به فعالیت خود ادامه می دهد و میرحسین موسوی چه موضع اتخاذ کرده است .
 از چند هفته قبل نیروهای امنیتی با حضور در کوچه‌ها و خیابان‌های مجاور دفتر میرحسین موسوی، مانع از حضور مراجعان در این دفتر می‌شدند. در روزهای گذشته نیز مسوول دفتر میرحسین موسوی بازداشت شد  . اینطور که به نظر می رسد  با هجوم ماموران لباس شخصی به دفتر میرحسین موسوی، به نظر می‌رسد دور تازه‌ای از محدودیت‌ها علیه وی  آغاز شده است.


کلمه این فشار ناشی از شکست دولت از افشای سند کودتا  در انتخابات و مشکلات کشور  و بحران  پیش رو در زمینه اقتصادی و  زد و بند های  دولت با یک کشور خارجی  که مستلزم تامین منافع  ملی نیست از جمله نگرانی های دولتیان برای آگاهی مردم است و یکی از دلایل  تصمیم آنها برای منحرف کردن افکار عمومی از طریق محدود سازی و ایجاد مانع برای  اطلاع رسانی همراهان جنبش سبز مانند موسوی و کروبی درباره وضعیت کشور  معرفی کرده است
در ماه رمضان  مدت پنج روز منزل مهدی کروبی نیز در توسط نیروهای بسیجی محاصره شده بود که تا روز قدس نیز ادامه یافته بود .