۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

اولین جلسه دادگاه موش لاک پشت و کرم به جرم جاسوسی برای ناسا برگزار شد


در این دادگاه متهمان ردیف اول لاک پشت که عکس مجعول و مونتاژ و برانداز نمایی را درجهت تخطئه افکار عمومی مردم شریف همیشه در صحنه از حماسه فوق پرشکوه یوم الله 22 بهمن منتشر کرده بود به دفاع از خود پرداخت .

لاک پشت در دفاع از خود گفت :

این عکس واقعی است و کاملا مشهود است .

موش متهم ردیف دوم گفت : 

ما تو سفینه امید بر نشسته بودیم که یه دفعه در سفینه  را زدند و چند تا از ماموران سیا با لباس فضایی وارد سفینه شدند . این لاک پشت بود که انگلیسی را مثل بلبل صحبت می کرد و با فضا نوردان  شرکت استکباری ناسا به گفتگو پرداخت و 3 عکس کاملا مونتاژ تحویل گرفت که با اعتراض من مواجهه شد که گفتم این همه جمعیت به عشق رهبر امده و از این بالا (  ماهواره امید  در جو ) نمی بینی جای سوزن انداختن نیست . لاک پشت در جواب گفت : پول خوبی توشه بعد هم گفت :ناسا قول داده  ما را امریکا ببره با سفینه اندیور به کره مریخ بفرسته  که نهایت ارزوی هر فضا نورد آدم و حیوانی است  نه مثل این ابوطیاره که هر لحظه ممکنه منفجر بشه و توهینی هم به سفینه امید بر کرد که در محضر عمومی دادگاه اعلام نمی کنم فقط بگم فحش  خیلی بدی  داد .
بعد هم هر 3 عکس را بصورت وسیع از طریق گوگول منتشر کرد .
در هر صورت این واقعیتی بود که من در ندامتگاه  پس از نمایش فیلمهای صدا وسیمای و تشویق مسئولان از 22 بهمن پی بردمو از محضر دادگاه می خواهم رافت اسلامی شامل حال من شود .

کرم متهم ردیف سوم با تایید سخنان موش گفت :

من در جلسه ای که با دکتررر احمدی نژاد داشیم گفتم  من به این لاک پشت مشکوکم بهتره اینو نفرستید فضا . سوابق مبارزاتی ضعیفی داشت خودم صد دلاری که همراه سع عکس از فضا نورد امریکایی ناسا گرفته بود را دیدم که در اعتراض من می گفت :این صد دلاری بعدا تقسیم می کنه ونفری 33 دلار به هرکس میرسه که حتی نفهمیدم سر 100 دلاری چه امد و عکس ها را از طریق شرکت استکباری گوگول منتشر کرد .و نقشه های خیلی پیشرفته سفینه امید بر را به ماموران موساد و سیاکه به شکل فضانورد در امده بودند داد . وقتی به سفینه امید بر جمهوری اسلامی توهین می کرد  رگ غیرتم جوش می امد . حالا یه عده کوردل می گند که کرم رگ ندارد خب بگذارید بگند . این یه اصطلاح بود .
در هر صورت من درندامتگاه براثر تفکر و دیدن اصل واقعیت پی به این حقایق بردم که از محضر دادگاه می خواهم رافت اسلامی شامل حالم شود .

رییس دادگاه تا جلسه بعدی دادگاه را تعطیل کرد .