۱۳۸۹ مهر ۴, یکشنبه

خانواده باکری بار دیگر مورد هجوم لباس شخصی ها قرار گرفتند

به گزارش سایتهای اصلاح طلب  لباس شخصی ها به زور وارد منزل شهید باکری شدند و با تفتیش منزل از میهمانان منزل که   از مجمع زنان اصلاح‌طلب  بودند بازجویی کردند   و مانع از مانع ورود فخرالسادات محتشمی پور به منزل خانواده باکری شده اند .


 ماموران لباس شخصی برای دومین بار به منزل شهید باکری هجوم بردند و موجب آزار خانواده این شهید شدند.ماموران لباس شخصی بدون مجوز و به زور وارد منزل شهید باکری شده و میهمانان  خانواده باکری را مورد بازجویی قرار دادند.
 جمعی از خانواده زندانیان سیاسی پس از انتخابات برای دلجویی از همسر شهید باکری  به منزل ایشان رفته بودند که نیروهای امنیتی با هجوم به  خانه  آنها وارد شده و میهمانان  را مورد بازخواست و بازجویی قرار دادند .


پارلمان نیوز میهمانان را مجمع زنان اصلاح‌طلب معرفی کرد که به مناسبت هفته دفاع مقدس و تقدیر از خانواده شهید باکری به منزل این شهید بزرگواررفته بودند  ،که  عده‌ای از ماموران مانع شدند.


فخرالسادات محتشمی‌پور  به خبرنگار پایگاه خبری «پارلمان‌نیوز»، گفت:« یک ربع پیش عده‌ای که می‌گفتند حکم داریم مانع از ورود مهمانان به خانواده شهید باکری شدند.»
وی با ابراز تاسف شدید از این اقدام گفت که همچنان ماموران جلوی منزل شهید باکری حضور دارند.


محتشمی‌پور به نقل از همسر شهید باکری گفت:« آیا حق اين است که مردم در هفته دفاع مقدس تنها بروند مسئولين را ببينند و ديدن خانواده شهدا در این هفته جرم است؟ حميد ميزبان است، امروز ميزبان خانواده‌های رزمندگان و ايثارگران است ولي متاسفم که آقايان صلاح نمی‌بينند مردم ما را ببينند.»


آسیه باکری نیز در واکنش به این اقدام اظهار داشت:« آقایان 27 سال است نیامدند جلوی در خانه ما ببینند چگونه بزرگ شدیم، حالا که با افتخار بزرگ شدیم برای مهمانان پدر شهیدم در هفته دفاع مقدس مزاحمت ایجاد می‌کنند.»
به گزارش جرس، این حمله در حالی صورت می‌گیرد که گروهی از اعضای حزب مشارکت و خانواده زندانیان سیاسی برای دلجویی از خانواده باکری پس از حمله به آنان در مقابل منزل مهدی کروبی، به دیدار آن‌ها رفته بودند.


آسیه باکری فرزند حمید باکری توضیح می‌دهد: ساعاتی پیش از این دیدار که همراه با برپایی جلسه ختم قرآن بود، ماموران در مقابل منزل جمع شده بودند و مهمانانی که از راه می‌رسیدند را به داخل ون برده و سوال و جواب‌هایی نظیر بازجویی انجام می دادند.


 اسیه باکری می گوید : ماموران لباس شخصی بدون مجوز و به زور وارد ساختمان شدند و باز هم از مهمانان‌ ما بازجویی کردند.


وی ادامه می‌دهد: رفتار توهین آمیز این ماموران به نحوی بود که  یکی از مهمانان از حال رفت و بقیه افراد نیز از برخورد بد ماموران به شدت عصبی شده بودند.

به گفته منابع اصلاح طلب  مهمانان امروز خانواده شهید باکری زنان اصلاح طلب. اعضای جلسه قرآن هفتگی خانواده باکری و خانواده های تعدادی از زندانیان و  تعدادی از همسران شهدا و خانواده‌های ایثارگران بودند.

در روز های  گذشته و دو روز پس از نامه  همسر شهید باکری به فرمانده کل سپاه نیروهای امنیتی ضمن ممانعت از دیدار خانواده شهدا همت و باکری با نخست وزیر دوران دفاع مقدس همسر شهید باکری را ضرب و شتم کردند و  احسان باکری  را نیز در 31 شهریور ماه 1389 بازداشت نمودند.که بازتاب گسترده ای داشت