۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

جبهه مشارکت ایران اسلامی : اعضای ستاد کودتا را شناسایی و محاکمه کنید

جبهه مشارکت اسلامی با ارسال نامه ای به  صادق لاریجانی  خواستار شناسایی و محاکمه اعضای ستاد کودتا  و رسیدگی به صلاحیت ریاست جمهوری احمدی نژاد شد . طبق این نامه که به هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی نیز ارسال شده است  به سخنرانی سردار مشفق اشاره شده است و صریحا اعمال سردار مشفق را کودتا معرفی کرده است و در اخر 6 خواسته مطرح کرده است .

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی نوروز، متن کامل اين نامه، که علاوه بر صادق آملی لاريجاني، به هاشمی رفسنجاني، رئيس مجلس خبرگان و مجمع تشخيص مصلحت نظام و همچنين علی لاريجاني، رئيس مجلس شورای اسلامی ارسال شده، به شرح زير می باشد:


بسم الله الرحمن الرحيم
آيت الله آقای حاج شيخ صادق لاريجانی
رئيس محترم قوّه قضائّيه


با سلام و احترام
انتشار گسترده نوار سخنرانی سردار مشفق از فرماندهان ارشد قرارگاه ثارالله، پرده از کودتای انتخاباتی در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری برداشت و صحّت ادّعای رهبران جنبش سبز را در مورد مهندسی اين انتخابات به اثبات رساند.


اين فرد که بی پروا ، مست از قدرت و جاهلانه از سازماندهی کودتا صحبت می کند صريحا به ارتکاب اعمالی اعتراف می کند که در همه مکاتب سياسی جهان نامی جز کودتا نمی توان بر آن نهاد.


وی ضمن اعتراف به برنامه ريزی گسترده در ستاد کودتا که جا به جا با اصطلاح "ما " از آن ياد می کند چگونگی اقدامات اين ستاد را برای پيروزی بدون قيد و شرط و به هر قيمت آقای احمدی نژاد به عنوان نامزد رهبری تشريح می کند و با توضيح اقدامات فرقه خود برای از ميدان به در کردن همه، حتی نامزدهای جناح راست، به خوبی نشان می دهد که اين ستاد از ماهها قبل از انتخابات رياست جمهوری کار خود را آغاز کرده بوده است ، و جالب تر آنکه رسما به فعّاليّت ضدّ قانونی خود و دوستانش در انتخابات مجلس هشتم نيز اعتراف می کند.همه اين اظهارات مشخص می کند که جريانی انحرافی از سالها قبل در درون حساس ترين نهادهای کشور شکل گرفته است که هدفی جز براندازی نظام جمهوری اسلامی ندارد. عمق فاجعه و اوج انحراف اين فرقه نظامی-امنيتی آنجا روشن می شود که جز مقام رهبری هيچکس و هيچ جريانی در جمهوری اسلامی از هر جناحی و حتی شخص امام راحل از هتاکي،دروغ زنی و افترائات اين فرقه در امان نمانده است.


اين سردار سپاه به صراحت و با افتخار چگونگی سوء استفاده از همه مقدّسات و لگد مال کردن قانون را توضيح می دهد و انجام همه اين جرائم را برای تحقق خواست بزرگان و با رضايت و اطلاع آنها اعلام می کند.
اينک قوه قضائيه در آزمونی بزرگ و فيصله بخش قرار گرفته است. يا شجاعانه با اين انحراف بزرگ برخورد می کند و جمهوری اسلامی را نجات می دهد و يا خدای ناکرده با اهمال و تحت فشار قدرت حاکم در سقوط همه آرمانهايی که ملت برای آن خون دادند شريک جرم کودتاگران می شود.


آقای لاريجانی!
در برخورد با اين انحراف، يک قوه قضاييه مستقل و عدل گستر و خداترس چه بايد بکند؟


جبهه مشارکت ايران اسلامی از شما در خواست اقدامات زير را دارد:
1- اينک که معلوم شده است فردی که به نام رئيس جمهور معرفی شده است در يک فرايند کودتا (و نه فقط تقلب) به اين جايگاه رسيده است و هيچ مشروعيّت قانونی و شرعی ندارد. بر شما است تا با احاله موضوع به ديوان عالی کشور، خواستار رسيدگی به اين امر شويد.جا دارد همين جا از برادر محترم شما ، رئيس قوه مقننه هم بخواهيم به وظيفه قانونی خود در بررسی صلاحيت اين فرد اهتمام کنند.هرچند با اين اعتراف بی نقص و شرح دقيق کودتا از زبان کودتا گران خود به خود عزل است.





2- اينک که يکی از افراد کودتا رسما و علنا خود را معرفی کرده است، بر قوّه قضائيّه است تا با شناسايی همه اعضای ستاد کودتا دست اندر کاران اين افتضاح تاريخی را به دست قانون بسپارد.


3- در سخنان اين فرد، چگونگی همکاری بخشی از دست اندرکاران قوه قضائيه روشن است. لازم است مشارکت در جرم همه اين افرادِ شناخته شده بررسی شود و آنان برای اين منظور از سمتهای قضايی تعليق و به دادسرای انتظامی قضات معرّفی شوند.


4- از آنجا که صريحا اعتراف می شود که همه اقدامات قضايی پس از انتخابات مانند دستگيری ها، بازجوئی ها ، محاکمات و احتمالا صدور احکام در يک سناريوی از قبل طراحی شده به اجرا در آمده است، طبعا هيچيک از اين احکام حجيّت نداشته و از درجه اعتبار ساقط است. بر شما است تا با توقف اجرای اين احکام سريعا دستور ازادی همه اسيران در بند را صادر کنيد.


5- با اين اعترافات روشن است تمام الزامات و محدوديتهای سياسی و اجتماعی که در طول يک سال گذشته به اجرا در آمده است، اقدامات مجرمانه اين فرقه بوده است و بايد لغو شوند. از جمله آن اقدامات، منع غير قانونی فعاليت احزاب و تشکلها، توقيف وتعطيلی مطبوعات و تحديد بی سابقه آنها، تعليق تعداد زيادی از دانشجويان و اساتيد دانشگاه ها،تعطيلی اجتماعات (حتی مراسم عروسی و عزا) و در يک کلمه محو همه آزاديهای مدنی مصرح در قانون اساسی و قوانين موضوعه هستند که بايد متوقف و بلا اثر شوند.


6- با نهايت تعجب، شاکيان سردار مشفق تحت فشار عجيب نيروهای ستاد فوق الذکر قرار گرفته اند و تهديد به انواع برخوردها می شوند. اين نشان می دهد که قوه قضائيه در برابر اين کودتاگران، مرعوب و دست بسته است و اين امر با آن همه ادعای استقلال تنافی دارد. مردم ايران در انتظار هستند تا يکبار ديگر اين ادعا را در بوته آزمايش قرار دهند.


آقای لاريجانی
باور کنيد اگر اين ريشه خشک نشود هيچ انسان سالم و دلسوزی مجال خدمت پيدا نخواهد کرد ، و اين قوم به هيچکس رحم نخواهند کرد.تا دير نشده است برای حفظ نظام اقدام کنيد. اگربر اين کار توانايی نداريد، دامن قوه قضائيه را از اين پلشتی بيرون بکشيد و پاک کنيد. اگر در اين حد هم توانايی نداريد بدانيد که اين شتر بر درگاه شما هم خواهد خوابيد پس حداقل به فکر آخرت خود باشيد و کناره گيری نمائيد.


اتّقوا فتنه لا تصيبنّ الّذين ظلموا منکم خاصّه
جبهه مشارکت ايران اسلامی