۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

مسعود ده نمکی فیلمی با موضوع شهرام امیری می سازد


به نقل از  گروه ويژه نامه ها - حماسه و مقاومت خبر گزاری  معتبر فالس نیوز : مسعود ده نمکی از ساخت فیلمی با موضوع شهرام امیری  دانشمند هسته ای جنجالی خبر داد و  ماجرای شهرام راالگوی بی نظیر معرفی کرد و به زندگی و شرایط بد شهرام در امریکا اشاره کرد  و اوج ماجرا را فرار بزرگ به آریزونا دانست و  از دو بازیگر در نقش شهرام امیری خبر داد.


ده نمکی با اشاره به قابلیت تبدیل ماجراهای شهرام امیری به فیلم گفت : 
تمام الگوهای ارزشی یک سناریو موفق در ماجرای شهرام امیری وجود دارد ما در شخصیت شهرام امیری فداکاری عشق به وطن و اسلام وبویژه ولایت فقیه را به وضوح می توانیم  ببینیم که در کنار تیپ قهرمانی اش  تلاش یک انسان ارزشی برای رسیدن به ازادی و فداکاری برای کشورش پر رنگ است .


ده نمکی در ادامه گفت :
همین که شهرام زیر بار زور نرفت  و فرار بزرگ از اریزونا به واشنگتن اوج این حماسه است .من تاکنون چند جلسه با شهرام دیدار داشتم و نکات بیشتری پیدا کردم که مصمم شدم فیلمی از دلاور مردی شهرام امیری بسازم . شهرام به من می گفت :
در 2 ماه  اول سخت ترین شکنجه ها را تحمل کرده است و بدترین شکنجه را فحش هایی می داند که باز جوها به رهبر انقلاب برای تحریک شهرام می دادنند. شهرام همینطور از دستگاههای جدید شکنجه که موساد ساخته بود  ودر اختیار سیا قرار داده بود گفت و حتی به من گفت : دراین یک سال اجازه نداشت غذا بخورد و با اشعه او را چاق کرده اند که خوشبختانه اشعه پاق کننده بی خطر بوده است .
 ده نمکی از مضمون فیلم گفت :
این فیلم در ژانر حادثه ای ساخته می شود و از تکنیک های روز سینمای جهان استفاده خواهیم کرد . اگر جیمز باند شخصیت خیالی هالییود و امپریالسیم جهانی است وکارهای خارق العاده  در راستای نفوذ ملکه پیر و چروکیده انگلیس انجام می دهد  بجایش ما شخصیت واقعی بنام شهرام امیری داریم که توانست با کمترین امکانات با کمک امام زمان از دست نیروهای امنیتی سیا وموساد و اینتجلنس سرویس و بویژه الاستخبارات عربستان سعودی فرار کند و مسیر چند هزار کیلومتری را در امریکا طی کند و با هوش بالای خود ادرس سفارت پاکستان را در واشنگتن پیدا کند و به دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی در امریکا برساند .
ده نمکی ادامه داد : شهرام حتی از دختر خوشگلی به من گفت که برای تحریک  او برای  لو دادن برنامه های هسته ای  او را وسوسه کرده است .البته این صحنه را در امارات فیلم برداری خواهیم کرد که شهرام دست رد به سینه های این دختر می زند .
ده نمکی  از احتمال نامگذاری فیلم  در ادامه اخراجیها خبر داد و گفت : 
به احتمال زیاد فیلم با اسم اخراجیها 4 ایپزود حماسه وعشق در پیش تولید خواهد بود .


همچنین گفته می شود ده نمکی از  ارژنگ امیرفضلی که لاغر اندام است برای نقش شهرام امیری قبل از دزدیده شدن و انتقال به امریکا  و از اکبر عبدی که چاق است برای بازگشت از امریکا استفاده خواهد کرد .