۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

مصطفی كواكبيان: 18 تیر کیلويي چند؟

 شبکه ایران با چندتن از اصلاح طلبان از جمله کواکبیان  و مصطفی درایتی  سعید شریعتی و داریوش قنبری  و علی شکوری راد درباره 18 تیر گفت گو کرده است  که نشان از بی تفاوتی انها به این روز است و اهمیتی برای روز 18 تیر قائل نیستند و  کواکبیان  در اظهار نظری تعجب برانگیز گفت : 18 تیر فراموش شود و 18 تیر کیلویی چند

مصطفی کواکبیان،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با شبکه ایران در این باره گفت: مسئله 18 تیر را باید فراموش کرد. 18 تیر کیلویی چند؟ بهتر است در این مورد دیگر هیچ صحبتی انجام نشود.
مصطفی درایتی، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت بیان داشت: نمی توان در این زمینه تحلیل مشخصی ارائه داد و این مسئله باید دقیقا و به صورت عمقی مورد بررسی قرار گیرد. مردم راهشان را تغییر داده اند تا متحمل هزینه نشوند.باید 18 تیر را از اذهان پاک کرد
سعید شریعتی، عضو مستعفی جبهه مشارکت هم درباره ناتوانی جریان فتنه در ایجاد ناآرامی در روز 18 تیر گفت: نباید در مورد 18 تیر صحبتی انجام داد و بهتر است دیگر نسبت به این مسئله ورود پیدا نکنیم.اظهار نظر در مورد 18 تیر مناسب نیست.
 داریوش قنبری، سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس گفت: مگر بنا بود در 18 تیر اتفاقی رخ دهد.
علی شکوری راد، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت  گفت فرصت مصاحبه ندارم.
جمشید انصاری، عضو فراکسیون اقلیت مجلس  گفت: در این مورد تحلیل خاصی ندارم.
سعدالله نصیری قیداری،دیگر عضو فراکسیون اقلیت مجلس نیز، علت بی توجهی مردم به فتنه گران را روشنگری های رهبر انقلاب دانست و در گفت‌وگو با شبکه ایران گفت: حوادث سال گذشته و فرمایشات مقام معظم رهبری در شفاف سازی وضعیت غبار آلود جامعه بسیار خوب بود و دوستداران نظام را از حقیقت راه رهبری آگاه کرد.و به این ترتیب دیگر نیروهای مخالف جایگاهی میان توده های مردم پیدا نکردند.
نصیری قیداری خاطر نشان کرد: ارشادات رهبر انقلاب همچنین نخبگان دلسوز نظام مردم را آگاه تر کرد.