۱۳۸۹ تیر ۱۸, جمعه

سردار نقدی تعطیلی 4ماهه اینترنت را نشان از قدرت ورود حزب‌اللهي‌ها به عرصه فضاي مجازي دانست


سردار نقدی در سفر اخیرش به کردستان به تربیت نیروی بسیج و حزب الهی در زمینه ایجا یک شبکه بزرگ پرداخته است و اعلام کرده است تا سه ماه اینده قدرت بسیج در جنگ سایبری 3 برابر می شود و  در کمال تعجب تعطیلی 4 ماهه اینترنت در امریکا را ناشی از قدرت حزب الهی ها در عرصه مجازی اعلام کرده است


به گزارش خبرگزاري فارس  سردار محمدرضا نقدي ریس بسیج مستضعفان در حاشيه سفر به استان كردستان  به آموزش يك شبكه بزرگ از نيروهاي بسيج به منظور تقويت، گسترش و ايجاد سايت‌هاي اينترنتي اشاره کرده است و ادامه داده است  : آموزش اين شبكه تا پايان امسال محقق مي‌شود و اين مهم قدرت ايران در اين زمينه را تا 3 برابر افزايش مي‌دهد.
نقدی در همین حال  توسعه اين موضوع را، هدايت بسيجيان به صورت خوشه‌اي در كشور عنوان كرد ه است و اعلام کرده است : با توجه به اينكه برنامه‌ها و موضوعات ما بر اساس اصول اسلامي و آموزه‌هاي ديني است، بدون شك با مخاطب بي‌شماري مواجه هستيم.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين مصوبه آمريكا در زمينه اختياردار شدن رئيس جمهور آن كشور براي تعطيلي 4 ماهه اينترنت را در رابطه با ايران دانست و بيان داشت: اين مسئله نشان از قدرت ورود حزب‌اللهي‌ها به عرصه فضاي مجازي است.
 

سردار نقدي در ادامه به برنامه‌هاي بسيج مستضعفين در آينده اشاره كرد و گفت: برنامه‌هاي ارزنده‌اي براي تحول اين سازمان تدبير شده كه اجرا و تحقق آن نيازمند همت و كار مضاعف است.
وي تعالي و ارتقاي كمي و كيفي بسيج را يكي از اين برنامه‌ها عنوان و تاكيد كرد: با تلاش‌هاي موثري كه در پايگاه‌هاي بسيج انجام مي‌شود، جذب بيشتر جوانان و نوجوانان در اولويت قرار دارد و با تحقق اين مهم، ايمني خانواده‌ها در برابر توطئه انحراف و آلودگي دشمنان بيشتر مي‌شود كه اين امر يك دستاورد بزرگ است.