۱۳۸۹ تیر ۲۵, جمعه

صدیقی : دست پلید امریکا سر قضیه شهرام امیری در زاهدان بیرون آمد

حجت الاسلام صدیقی در نماز جمعه تهران با اشاره به عملیات انتحاری زاهدان بیان داشت : دست پلید آمریکا باز هم از آستین عده‌ای جاهل بیرون آمد تا حیثیت بر باد رفته آمریکا در قضیه شهرام امیری و لگدمال شدن اقتدار اطلاعاتی آن در عرصه جهانی را تحت الشعاع قرار دهد.در باره شهرام امیری بیان داشت  : در موضوع شهرام اميري حيثيت آمريکا بر باد رفت زيرا کشوري که از تمدن دم مي زند به علت عناد با کشور ما هيچ کاري از او ساخته نبود به جز اين که با اقدام سخيف و رذيلانه خود دانشمند ما را بدزدد و مشخص شد که آمریکا در ضعف مفرط به سر می‌برد و یک کشور بسیار ضعیف و دست پایین است. صدیقی در اظهار نظری جالب گفت :شورای نگهبان صافی مطمئن و مورد تایید نایب امام زمان قلمداد می شود .صدیقی درباره  ابوالفضل عباس گفت : گره‌هايي كه خدا به دست ابوالفضل در عالم باز مي‌كند به دست احدي از انبيا باز نمي‌كند 


صدیقی درباره  ابوالفضل عباس گفت : گره‌هايي كه خدا به دست ابوالفضل در عالم باز مي‌كند به دست احدي از انبيا باز نمي‌كند.صدیقی درباره اسراف گفت :خدا اسراف‌كننده را دوست نمي‌دارد.


در خطبه اول صدیقی با سفارش به تقوا در مورد ولادت حضرت ابوالفضل اظهار داشت: افتخار ما اين است كه رهبر ما نيز مثل عمو جانشان حضرت ابوالفضل جانباز هستند.
وي با بيان اينكه همه انبياء در بعد سياست بودند، به پرسش و پاسخ فردي با يك عالم اشاره كرد كه نسبت به مقايسه مقام حضرت ابوالفضل با حضرت ابراهيم، عيسي و موسي بود كه آن عالم پاسخ داده بود گره‌هايي كه خدا به دست ابوالفضل در عالم باز مي‌كند به دست احدي از انبيا باز نمي‌كند، اظهار داشت: خوشا به حال جانبازهاي ما كه زير پرچم حضرت ابوالفضل نامگذاري شده‌اند . جانبازان ما امروز در عرصه‌هاي علمي و فناوري نيز افتخاراتي را براي ما به ارمغان آورده‌اند.
در ادامه سالروز ولادت امام حسين روز پاسدار را تبریک ،گفت وادامه داد : پاسداران ما به حق پيروان امام حسين هستند، اينان عاشقانه دل به ولايت داده و پديده‌هايي هستند كه قبل از جنگ نيز در برابر توطئه‌هاي داخلي و خارجي نقش ايفا كرده و به گردن ملت حق دارند حماسه‌هايي كه اينان آفريده‌اند جز حادثه كربلا نظيري در تاريخ بشر ندارد.
وي ادامه داد: پاسداران و بسيجيان ما با حماسه‌هاي خود فضاي تاريخ را به نور الهي مزين كردند.  اين نيرو (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ) نيروي نظامي نيست نيرويي اخلاقي، فرهنگي، عرفاني و عشقي است، اينان تبلور امامت امام راحل هستند پاسداران احياكنندگان سنت امام حسيندر عاشورا و سنت شهادت در اسلام هستند. وي بغض و كينه دشمنان نسبت به سپاه پاسداران را به خاطر نقش مهم آنها در انقلاب دانست.
صدیقی درباره نقش شوراي نگهبان اظهار كرد: اين شورا در بعد مرزباني و صيانت از مجلس در بعد قانونگذاري كه خداي ناخواسته قدم ناصحيحي را برندارد، صافي مطمئن و مورد تائيد نايب امام زمان  قلمداد مي‌شود.در ادامه بیان داشت : همچنين در موقع انتخابات‌ها نيز شوراي نگهبان صافي است كه اگر نبود هركس و ناكس و هر دزد از راه رسيده‌اي براي چپاول آراي ملت از راه مي‌رسيد. به خاطر همين اين همه بهانه‌جويي و جوسازي‌ها بر عليه اين نهاد مقدس در ذهن كساني است كه اسلاميت نظام را نمي‌پسندند و حكومت علي و اولاد علي را با وجود خود ناسازگار مي‌بينند و سعي مي‌كنند عناد خود را به نوعي نشان دهند. 
صديقي با اشاره به تاكيدات خامنه ای نسبت به اصلاح الگوي مصرف اظهار داشت: ما در تحريم هستيم و دشمنان قدار ما همه سلاح‌هايشان را به كار برده‌اند كه اين خواه‌ناخواه موجب بروز مشكلاتي براي ملت ما خواهد بود. بنابراين يكي از كلاس‌هاي خودسازي كه بايد در آن آماده شويم اصلاح الگوي مصرف است،زيرا خدا اسراف‌كننده را دوست نمي‌دارد.
امام جمعه تهران ادامه داد: در مساله برق و نيرو نيز در نهايت دقت بايد برنامه‌ريزي صورت گيرد و دولت بايد طرح و برنامه در اين خصوص داشته باشد ،آموزش و پرورش، رسانه ملي و جرايد ما نيز بايد سرمايه‌گذاري‌هاي عريض و دقيق و طويل داشته باشند.
صدیقی تاكيد كرد: توليد ما بايد در حد اعلا باشد و به خودكفايي برسيم، اما در هزينه‌ها بايد همچون مريضي كه دارو را به اندازه مصرف مي‌كند باشيم.
صديقي همچنين با اشاره به حادثه تروريستي شب گذشته در زاهدان تاكيد كرد: دست پليد آمريكا بار ديگر از آستين اين عاملين خودفروخته بيرون آمد و حادثه ديگري را رقم زد.
وي افزود: البته چون در قضيه شهرام اميري و آدم‌ربايي آشكار ايالت متحده حيثيت آمريكا بر باد رفته بود و هيچ كاري از وي ساخته نبود، حيثيت اطلاعاتي‌اش زير سوال رفت و با افشاگري‌ها معلوم شد كه اين كشور كشور دست پاييني است و خواستند كه اين شكست و فضاحت را با اين جنايت تحت‌الشعاع قرار دهند كه آن هم ناشي از ضعف سياسي و بينشي آمريكا است.