۱۳۸۹ شهریور ۶, شنبه

اندر حکایت جاکشی تحت لوای نامهای صدف ازاد - ایرانی ازاد - ارزوی ازاد -دختر گستاخ و...

من در چند پست  وبلاگ به شیادی کسی که اسم صدف و ارزو و.... را برخود نهاده است اشاره کردم و به توصیه دوستانم از ادامه بازتاب این شیادی منصرف شدم و پستها را حذف کردم و ایمیلهای این شیاد را منتشر نکردم ولی این شیاد که علاقه عجیبی دارد اسم دخترانه برای خود انتخاب کند علاوه بر چند اکانتی که در بالاترین و دنباله درست کرده است  در فرند فید چند اکانت جعلی با اسامی خودش  ساخته است  و خود ش را تبلیغ می کند و در اقدامی زشت از اسم  خانم صفر پور که شخصیت حقیقی است و نیازی به مخفی کردن خود پشت اکانت های مجازی ندارد سو استفاده کرده است
 دوستان گرامی من قصد نداشتم بیش از این به شیادی این جاکش مجازی بپردازم ولی با ادادمه فعالیت مخربش که از قول من در وبلاگش نظر منتشر می کند یا درست کردن فید جعلی  و ....ناگزیرم برخی از حقایق را درباره شخصیتهای این جاکش را منتشر کنم