۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

احمدی نژاد : ترقه چهارشنبه سوری را 7ماه زودتر به خاطر ورود هیت دولت به همدان منفجر کردند


به گزارش ايسنا احمدی نژاد با اشاره به تاثيرات رسانه و هم‌چنين ايجاد ماجرا به وسيله رسانه از سوي غربي‌ها گفت:  یکی از جوانان خوب همدانی  که  ترقه رنگی  خریده بود تا درچهارشنبه سوری  7ماه بعد استفاده کند  وقتی فهمید  من به زیارت مردم همدان امده ام به قدری هیجان زده میشود که ترقه رنگی را قرار بود 7 ماه بعد منفجر کند به خاطر وجود ما منفجر کرد که غریو الله اکبر وشادی از خیل مشتاقان ورود  کاروان هیت دولت خدوم از هرجا درامد

به گزارش ايسنا احمدی نژاد ادامه داد:  این صهیونیستهای داخلی که منتظر فرصت برای خراب کاری هستند از این قضیه سو استفاده کردند در رسانه های داخلی گفتند نارنجک ارپیچی موشک که الحمدالله خیلی  زود حالشون گرفته شد و من علاوه بر تشکر از ان یکنفر که  وجد امده بود و ترقه در کرد خطاب به صهیونیستها ی احمق می گویم که در فکر ترور من هستند این ارزو را به گور خواهید برد .به فرض من را ترور کنید با 70 میلیون احمدی نژاد ایرانی و 4میلیارد احمدی نژاد ونزویلایی لبنانی سوری عراقی افغانی افریقایی اروپایی امریکایی حزایر قمری چه میکنید . احمدی نژاد تکثیر شده درملتهای ازاده جهان و با این همه ادم که شبیه من شده اند چه می خواهید بکنید .